Friday, February 4, 2011

No me digas/Tú, él de la razón.


Un ou de doble rovall! Qué sort! De les pollastres de la casa. Bé, de una pollastre específic.
Estic acá, un altre día a la casa nova. Em sento....no sé. Vaig emprendre el día amb ganes de fer gran cosa, ja vaig trucar Goodwill, també Value Village i després de tot vaig tornar a midar les portes de la casa i decideixo que encara té més raó intentar de ficar l'escriptori d'en Beck al quart nou que gastar diners que no en tinc en dos arxivadors per a fer-me un. Suposo que...doncs m'agradaría tenir treball aquest día, o bé, que Beck sigui a casa. Però no. Sembla que tindré que practicar Català aquí, i Rus en Quizlet, i lamentar ho que no en tinc. O dibuixar. O fer la feina de buscar un treball. Millor això, a que si? Doncs som-hi!

No comments: